2009. szeptember 21., hétfő

Kekszes-almás sütés nélkül

Egyszerű...gyors ...nagyon finom!

Hozzávalók:

50 dkg háztartási keksz - szögletes
3 cs főzős vaníliás pudingpor
20 dkg kristálycukor
8 dl víz
1 kg alma

Az almát meghámoztam,feldaraboltam, 5 dl vízzel és a 20 dkg cukorral puhára főztem.
A pudingport kikevertem a 3 dl vízzel, az almához öntöttem és kevergetve főztem tovább,amíg jól besűrűsödött.Egy tepsit kiraktam a kekszekkel,a meleg almakrémet rákentem,a tetejére megint kekszet raktam sorba...és végül a kekszek tetejére csokit öntöttem...most nemes egyszerűséggel tortabevonót olvasztottam rá.
Hűtőbe pihent...a keksz megpuhult...könnyen szeletelhető lett...és villámgyorsan fogyott!

2 megjegyzés:

tökmagi írta...

Nekem is van egy ilyen receptem,csak én az almára rakok vanília pudingot.Nagyon finoma együtt.Az almához szoktam tenni ,lehet kapni almás sütihez való fűszerkeveréket.A sport szeletet én is megcsináltam nagyon fincsi.

Névtelen írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a blog adminisztrátora.