2009. április 26., vasárnap

Lusta asszony rétes


Miután az összes hozzávalót előkészítettem,feldaraboltam a paprikás krumplihoz...gondoltam átveszem anyutól a sütést amíg Apa őrzi a bográcsot!Kilustálkodtam magamat!

Hozzávalók:

10 dkg vaj
20 dkg liszt
1 cs sütőpor
50 dkg túró
4 egész tojás
1/2 liter tej
20 dkg cukor
1 cs. van.cukor
meggy

A tepsit kikentem a margarin felével.A lisztet a sütőport és a cukrot összekevertem, és felét a kikent tepsibe kanalaztam.Erre rámorzsoltam a túrót,rátettem a meggyet amit alaposan kicsavartam,hogy minél kevesebb leve legyen,majd rákanalaztam a lisztes keverék maradékát.
A tojásokat a tejjel és a van.cukorral jól felvertem VILLÁval és nem robotgéppel és ráöntöttem a tepsiben lévő cuccra,ügyelve arra,hogy mindenhova jusson,és a maradék margarint elcsipkedve rászórtam még a tetejére.Kb 20-25 percet sütöttem.Porcukorral megszórva tálaltam.

Nincsenek megjegyzések: